lördag 3 mars 2012

Väääääldigt länge sen

8 November, det var ett tag sen kan man säga. Shit vad länge jag har varit out of it!


8 November det var väl då allting började, helvetet, eller ja det var väl inte himlen innan direkt heller, men där i November började en av mina svåraste kurser hittills, Makroekonomi, samtidigt  som jag hade en kurs på sidan om som heller inte var den lättaste, Finansieringen. Jag har missat att blogga om att en av mina bästa kompisar fyllt år och jag har glömt bort att blogga om jul och nyår, ojoj, vilka för övriga var jättemysiga.


Idag tror jag att jag börjar smälta fram. Idag hoppas jag att något som iaf liknar en lugn period börjar. Idag skickade jag in min tjugo-sidors rapport som jag skrivit denna vecka (credd till mig!). Idag är det andra chansen i Melodifestivalen. Idag tog jag min första joggingrunda för i år och det var sååå skönt! Idag har jag lagat mig en god middag, tomat- och vitlökstorsk i ugn. Och ikväll ska jag bara kolla på Sex and the City boxen (kanske är Carrie som har inspirerat mig till att ta tag i bloggen, haha).


På tal om Sex and the City har jag aldrig förens nu sett hela serien, har liksom alltid sett repris-avsnitten från säsong 2 och 3 om och om igen. Men nu såg jag nyss när Charlotte mötte Harry, jag tyckte inte speciellt om honom i filmerna och kunde inte förstå hur en så söt Charlotte kunde sluta upp med honom.. Men nu förstår jag, och jag älskar de två! Så fina de är tillsammans!


För övrigt har jag bara en tolftedel kvar av mitt liv som student (förutsatt att jag inte skulle plugga lite till, vilket jag har tänkt, men ändå!!!). Fan vad tiden har gått snabbt! Jag vet att folk säger så hela tiden, men det måste ju vara för att det är så sant!


Här kommer en av mina tillfälliga addictions! Let Us Stay Young med Lucas Nord & Urban Cone. Älskar!





Detta inlägg är dedicerat till min underbara vän Elina som alltid troget går följer min blogg även fast jag inte varit in på 300 år, så varsågod Elina! This is all yours! ;)

2 kommentarer:

  1. DET VAR PÅ TIDEN :) Måste även säga att jag tyckte mycket om detta inlägg! Känns som att du formulerade texten på ett annorlunda och intressant sätt.

    Sv: Tack! Känner mig nöjd än så länge. Tillkommer dock säkert någon småjustering om jag känner mig själv rätt ;-) Så fick ju du vara med på ett hörn i designen också, hu-hu.

    SvaraRadera