lördag 24 mars 2012

Shopping

När jag sa att jag hade shoppat så menade jag inte kläder.. Jag har bunkrat upp min lilla sminklåda :)

En ny mascara, jag använder Lancômes vattenfasta Hypnôse.
En ansiktsskrubb mot fet/normal hy.
Och en primer från SMASHBOX!! Jag har länge velat köpa mig denna så nu när jag fick mina pengar och hade 20% rabatt på ett köp på Kicks så passade jag på! :) och nu är denna omtalade primer MIN! Hihi! Jag har hört mycket bra saker om den så förväntar mig ett bra resultat!

Och inte nog med allt detta så fick jag en gåva från Lancôme då jag handlade två produkter :) Detta lilla paket innehåller alltså en liten mascara( Hypnôse Drama), en parfym (Midnight Rose), en svart kajal, ett knallrött läppstift från vårens kollektion och en fuktkräm.

Jag är så nöjd! :)

Jag köpte mig också ett nytt träningslinne och en sportbh men de får ni ingen bild på nu iaf ;)

Nu ska jag gå till Konsum och köpa mig lite mjölk så att jag sedan kan göra mig min dagliga dos till fruksot bestående av mumsig havregrynsgröt. Mmm!

Ha en trevlig dag!


3 kommentarer:

  1. Låter kanon! Älskar verkligen att inhandla nya skönhetsprodukter. Man känner sig som en ny människa igen :) Jag har själv uppdaterat sminkväskan och ansiktsprodukter bara för några dagar sedan. MUMS.
    Åh vad jag är avis, jag behöver nämligen verkligen också nya sportbh:ar och även linnen och tröjor. Tänkte faktiskt kika efter det när jag är där i K (bland andra saker).
    Jag hade även tänkt förbereda dig på en sak. NU när jag kommer är det nämligen så att jag har tänkt att vi ska ta oss ut på en löprunda (i stort sett) varje dag + att vi ska hålla en bra kost (vilket vi ju brukar vara fruktansvärt duktiga på varje gång vi ses...). men NU ska vi bannemig hålla det! Men såklart får vi ju även ta mysiga fikastunder på Kullzenska osv. Men du fattar vad jag menar = INGET FROSSANDE ;-)
    Jag har nämligen kommit in i min tränings/kost-period nu som jag verkligen tänker hålla hela våren.

    Gud vad lång denna kommentar blev nu, men jag tänkte ändå fråga en sak till - har du smakat stekt gröt någon gång? Eller blåbärsgröt? Jag tänkte jag skulle göra det nån morgon när jag är hos dig :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Åh men tack fina du. Jag hoppas verkligen du har rätt. Att jag är nog stark.

    Saknar dig till tusen, syster ♥

    SvaraRadera
  3. Som Josse skrev, man känner verkligen som en ny människa med nya skönhetsprodukter! :D
    Förväntar mig en Review om ett par veckor, på Smashboxen alltså. Jag har också varit sugen på den, men för rädd och snål! ;)

    Pöss!

    SvaraRadera