onsdag 21 mars 2012

värdeskapande relationer

C-uppsatsen är igång nu på riktigt!

Idag hade vi möte med vår handledare och diskuterade fram ett ämne att skriva om.. Det slutade någonstans runt värdeskapande relationer (relationsmarknadsföring & kundvärde) där vi ska undersöka Kalmar Lantmäns kunder och vad de upplever som värde och hur detta uppnås genom deras relationer med organisationen. Senare på eftermiddagen for vi ned till bibblan och lånade en enorm hög som vi ska börja gå igenom imorn och leta reda på relevanta teorier som kan använda. Sen på fredag ska vi på möte med Kalmar Lantmän igen. Nu kör vi!

Jag har också hunnit med ett skivstångspass (Friskis svar på Body Bump) och känner mig helt slut i kroppen. Klockan skulle lika kunna vara 24 istället för 19 liksom, hehe.

Och till middag blev det hemmagjord kycklingsallad, inget speciellt. Sådär! Där har ni en liten dagsuppdatering! :) Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och kanske till och med gå och lägga mig lite tidigare.. Just det! Ska fylla i en liten enkät som jag fick av Trafikverket där de gör en undersökning av ett urvals resevanor i smålandslänen, man gör det frivilligt men kan ha chans att vinna en Iphone 4S, så om jag har tur...

Sorry för ett lite halvsläpigt inlägg men ibland blire så! ;)

Puss & kram, skumbanan!

2 kommentarer:

  1. Alla inlägg är bra, bättre än inga inlägg. Be inte om ursäkt!
    :)
    Hoppas du vinner! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vinner du kan du ge den till mig i födelsedagspresent!!! He-he.

    SvaraRadera