söndag 18 mars 2012

älskar min mixer

Idag har jag pluggat lite, tränat på gymmet och tagit igen en massa Private Practise avsnitt! En lagom dag helt enkelt!

Till middag blev det ungsstekt laxfilé, smörsteka sparris, kokt broccoli och hollandaisesås och guuud vad gott! :D Har också blivit beroende av min nya fina mixer som jag har fått av mamma :) Jag gör mig en smoothie i stort sett varje dag nu, hehe, namnam!

 
Fin va? ;)

I veckan sätter vi igång med vårt examensarbete, c-uppsats, och det är nu det gäller. Nu ska vi efter tre års studier kunna sammanfatta allt vi har lärt oss i en uppsats på 50 sidor.. spännande.. Jag och Sandra ska skriva tillsammans och vi ska på ett möte imorn med Kalmar Lantmäns försäljningschef för att prata ihop oss om ett ämne att skriva om och sedan på onsdag ska vi träffa och diskutera med vår handledare.. Guud, nu händer det! Det läskiga c-uppsatsen man har drömt mardrömmar i även det snart tre år, höhö. Nä men vi är smarta, detta blir roligt!

Oh! Ni har ju inte hört det mest bästa, den 4 april kommer lilla systeryster ned och hälsar på mig! :D:D:D wiiiie!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du får besök! <3
    Gillar de två inläggen du skrivit på kort tid ;)

    Lycka till så mycket med uppsatsen! <3
    Maten lät sjukt svensk! GOTT alltså ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det gör jag och fyfabian vad underbart vi ska ha't! Lycka till med uppsatsen nu och KÖR HÅRT BRUDAR :-)

    SvaraRadera